• 22 czerwca 2020 13:55
  • inne, podkarpackie
675.27

Oferowany przez nas program komputerowy pozwala na masową i automatyczną weryfikację kontrahentów po numerze NIP oraz numerach rachunków bankowych (NRB) – w tym również na weryfikację cykliczną całej bazy klientów bez limitów dziennych.

Wedle nowych przepisów – Ustawy o VAT – od 1 stycznia 2020 przedsiębiorca będący zarejestrowanym podatnikiem podatku od towaru i usług (VAT) – powinien sprawdzać kontrahenta i jego rachunek bankowy przed wysłaniem przelewu za fakturę stanowiącą koszt uzyskania przychodu.

Weryfikacja rachunku podatnika przed wysłaniem przelewu nie jest jeszcze obowiązkowa ale wysłanie przelewu na rachunek spoza białej listy – może skutkować sankcjami z tytułu odpowiedzialności solidarnej w VAT.

Nasza aplikacja wyposażona jest w interfejs programistyczny API pozwalający na weryfikację kontrahentów i ich kont bankowych w sposób całkowicie zautomatyzowany, bez konieczności żmudnej i ręcznej pracy jaką jest sprawdzanie pojedynczych kont – jedno po drugim.

Biała lista VAT – jako usługa – SaaS

Proponowane przez nas rozwiązanie pozwala na używanie białej listy w modelu – oprogramowanie jako usługa (z angielskiego Software as Service – w skrócie SaaS)

Jedynym obowiązkiem przedsiębiorcy jest uzupełnienie arkusza kalkulacyjnego w Google o numery NIP i numery rachunków bankowych swoich kontrahentów lub użycie pliku CSV albo ręczne wpisanie danych do weryfikacji

Wzorzec arkusza do weryfikacji zostanie zostanie dla Państwa bezpłatnie przygotowany i udostępniony przez naszych specjalistów.

Usługa arkusze Google jest bezpłatna i bardzo wygodna w użyciu. Przypomina bardzo popularny program Microsoft Excel w wersji on-line. Arkusze Google można edytować za pomocą: smartfona, komputera stacjonarnego lub tabletu z dowolnego miejsca na świecie mającego dostęp do sieci Internet.

Całą resztą procesu weryfikacji Listy podatników w rejestrze VAT i zajmuje się nasz zespół.

Każdego dnia , przez 7 dni w tygodniu oprogramowanie automatycznie odpytuje białą listę VAT i weryfikuje poprawność rachunków bankowych Państwa kontrahentów.

Codziennie rano w swojej skrzynce mail znajdą Państwo raport z weryfikacji, który zawiera ilość sprawdzonych rekordów, w tym wykaz rekordów podatników czynnych, zwolnionych i niezarejestrowanych.

Biała Lista VAT – codzienne sprawdzanie

Co zyskasz dzięki codziennej weryfikacji na białej liście VAT?

Codzienna weryfikacja wszystkich posiadanych kontrahentów i ich numerów kont bankowych jest optymalnym rozwiązaniem zapewniającym najwcześniejsze możliwe wykrycie faktu, że z naszym kontrahentem dzieje się coś niedobrego.

Nie musimy sprawdzać rachunku w dniu przelewu – gdyż automat sprawdza codziennie cały zbiór CRM – całą listę podatników i dostarcza nam aktualnych informacji.

Jeżeli podatnik zostanie wykreślony z rejestru VAT dowiedzą się o tym Państwo już nad ranem, kilka godzin po opublikowaniu przez KAS nowej wersji pliku płaskiego. Tak wczesne wykrycie tego faktu pozwoli zareagować i przygotować się na ten fakt. Będą mieć Państwo czas, chociażby na poszukanie nowego dostawcy produktu czy usługi lub podjęcie innych strategicznych decyzji dotyczących współpracy z tą firmą.

Okazuje się więc, że użycie wykazu podatników VAT daje też pewną przewagę w biznesie gdyż dzięki działaniom prewencyjnym – są Państwo w stanie odkryć fakt, że dostawca czy współpracujące firma ma jakieś problemy.

Co wyróżnia naszą ofertę na tle konkurencji

  1. Brak jakichkolwiek limitów na ilość zapytań
  2. Jedna stała cena przez cały okres świadczenia usługi wynosząca 549 PLN netto / rocznie  – bez ukrytych kosztów.
  3. Możliwość rezygnacji z usługi w dowolnym momencie
  4. Dostęp do panelu z historią weryfikacji w cenie
  5. Weryfikacja w rejestrze podatników VAT (KAS) na żądanie.
  6. Gwarantowany najszybszy czas działania weryfikacji dzięki wyspecjalizowanemu oprogramowaniu do analizy pliku płaskiego.
  7. Wersja bezpłatna do manualnej, masowej weryfikacji za pomocą pliku CSV.
  8. Pełne wsparcie dla rachunków wirtualnych tzn maskowanych – płatności masowych jak mBank mass Collect
  9. Wsparcie klienta, materiały szkoleniowe on-line – w cenie.

Najważniejsze funkcje naszego programu do obsługi białej listy VAT:

  • Weryfikacja poprawności numeru NIP – sprawdzenie sumy kontrolnej
  • Sprawdzenie czy NIP unijny jest aktywny
  • Konwersja numeru NIP na KRS
  • Sprawdzenie czy podany numer NIP jest numerem poprawnym i należy do podmiotu gospodarczego
  • Weryfikacja czy pod podanym numerem NIP prowadzona jest działalność gospodarcza
  • Sprawdzenie czy działalność gospodarcza nie została zawieszona
  • Kontrola zmian statusu działalności kontrahenta
  • Integracja z zewnętrznymi systemami przez API i pliki CSV
  • Możliwość masowej weryfikacji statusu działalności gospodarczej
  • Możliwość masowej weryfikacji daty rozpoczęcia, zawieszenia i zakończenia działalności gospodarczej
  • Weryfikacja statusu VAT podatnika (Biała Lista VAT) po numerze NIP
  • Sprawdzanie numeru rachunku bankowego kontrahenta w rejestrze VAT udostępnianego przez Krajową Administrację Skarbową – Ministerstwo Finansów
  • Przechowywanie historii sprawdzeń na białej liście VAT
  • Pobieranie zgłoszonych do Krajowej Administracji Skarbowej numerów rachunków kontrahenta
  • Weryfikacja rachunków bankowych w pliku płaskim udostępnianym przez KAS – MF
  • Weryfikacja rachunków wirtualnych: na przykład mBank Mass Collect
  • Sprawdzenie czy kontrahent posiada VAT EU – rejestr VIES
  • Możliwość integracji z Comarch ERP Optima i innymi systemami
  • Masowa weryfikacja – maszynowe sprawdzenie danych numerów kont podatników VAT – plik płaski

Nasz program to:

  • Narzędzie do hurtowej weryfikacji kont bankowych przedsiębiorców w wykazie podatników VAT
  • Narzędzie do weryfikacji poprawności numeru NIP
  • Narzędzie do sprawdzenia poprawności NIP unijny – VIES system
  • Moduł sprawdzający czy kontrahent jest czynnym podatnikiem VAT
  • Mechanizm do pozyskania numerów rachunków bankowych kontrahentów do rozliczeń VAT w Białej Liście VAT
  • Narzędzie do weryfikacji numeru rachunku bankowego w rejestrze VAT lub pliku płaskim – białej księgi VAT
  • Odpowiedź czy kontrahent posługuje się NIP Unijnym – kontrola w rejestrze VIES
  • Oprogramowanie umożliwiające kontrolę dostawców, ich statusu działalności
  • Odpowiedź czy firma o podanym NIP nie zawiesiła lub nie zamknęła działalności
  • Narzędzie do sprawdzenia czy firma istnieje i prowadzi aktywną działalność
  • Poprawność danych kontrahenta w rejestrach firmy
  • Integrator GUS i Wykazu podatników VAT z innymi systemami IT
  • Wyszukiwarka numeru REGON kontrahenta
  • Narzędzie do weryfikacji masowej firm na podstawie numeru NIP
  • Oprogramowanie do importu danych adresowych firmy z rejestrów publicznych
  • Konwerter danych adresowych firmy do formatu maszynowego arkusza – CSV, Excel

Skrót informacji

  • Service Type : Software & Web Development

Zostaw ocenę

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

◦Diip.pl - Portal pożyczek prywatnych, pod zastaw nieruchomości, upadłość konsumencka, oddłużanie, kredyty na spłatę chwilówek, konsolidacja chwilówek
◦Ocena: 4.9/5 z 91432 Opinii naszych Klientów w sprawie konsolidacji chwilówek, upadłości konsumenckiej, oddłużania


Najczęściej zadawane pytania (FAQ):


Diip.pl to portal ogłoszeń, na którym można zamieszczać ogłoszenia pożyczkowe, kredyty na spłatę chwilówek, upadłość konsumencką, pożyczki pod zastaw nieruchomości, czyszczenie BIK. Nasz portal automatycznie, szybko i skutecznie przeprowadzi Cię przez cały proces dodawania ogłoszeń.

Aby w sposób szybki i w pełni zautomatyzowany dodać ogłoszenie na portalu Diip.pl, należy przejść do przycisku +Dodaj w prawym górnym rogu strony www, następnie postępować zgodnie z instrukcjami. Aby dodać ogłoszenie należy wypełnić jedynie pola oznaczone *, jednak im więcej informacji, tym większa szansa na kontakt inwestorów i firm. Kliknij i dodaj ogłoszenie teraz

Żeby uzyskać największą ilość odpowiedzi inwestora/firmy/instytucji/banku lub firmy pożyczkowej należy możliwie najdokładniej opisać swoje ogłoszenie, np.: "Szukam kredytu na spłatę chwilówek w kwocie 50 tys. zł na 120 miesięcy. Posiada umowę o pracę, dochód około 3000 zł. Nie mam zaległości ani komornika, płacę wszystko na bieżąco. Szukam najlepszej oferty, bez przedpłat, poręczycieli i polis ubezpieczeniowych." Możesz podać do kontaktu numer telefonu oraz adres e-mail. Po dodaniu ogłoszenia w ciągu od 15 minut do 48 godzin ogłoszenie zostanie zatwierdzone, o czym zostaniesz poinformowany na e-mail. Możesz promować Twoje ogłoszenie zupełnie tak jak na innych portalach ogłoszeń. Promuj ogłoszenie: tutaj

Nie ma konieczności promowania ogłoszenia - dodanie 2. ogłoszeń jest bezpłatne.

Posiadasz firmę lub chcesz pozyskiwać kontakty do ogłoszenia typu: "oferuję"? W każdej chwili może dodać Twoją firmę lub ogłoszenie do panelu firm portalu Diip.pl

Aby to zrobić przejdź do dolnego menu i kliknij w pozycję "Dodaj firmę" lub przejdź tutaj

Oczywiście. Przewidzieliśmy rozwiązanie dla inwestorów/firm/instytucji, które dysponują środkami na finansowanie osób fizycznych i firm. Mamy również rozwiązania reklamowe dla prawników. Aby skorzystać z opcji reklamy dla inwestorów i prawników należy przejść do zakładki Reklama w dolnym menu lub kliknąć tutaj

Wszystko uzależnione jest od tego jakiej pomocy nasz klient potrzebuje. Posiadamy kilka rozwiązań: kredyty, pożyczki pod zastaw nieruchomości bez BIK, upadłość konsumencką, pomoc prawną na drodze do oddłużania, a wszystko uzależnione jest od sytuacji klienta. Przeciętnie cała procedura przebiega szybko i podzielona jest na etapy:

  • 1-2 dni zebranie dokumentów przez klienta i natychmiastowy dobór rozwiązania,
  • 1-2 dni złożenie prawidłowego i wzorowego wniosku o konsolidację, upadłość czy oddłużanie - tym zajmują się nasi specjaliści.

Są to jednak orientacyjne przedziały czasowe. Najważniejsze, żeby klient cały czas utrzymywał z nami kontakt, co przyspieszy nasze działanie.

Pełna konsolidacja wszystkich zadłużeń daje możliwość spłaty jednej niskiej raty, bez obaw o nadwyrężenie budżetu gospodarstwa domowego. Dodatkowo wzorowo poprowadzony proces konsolidacji daje wyłącznie naszym klientom możliwość odzyskania 100% nadpłaconej prowizji. Wszelkie dokumenty w zakresie zwrotu prowizji przygotowujemy dla klienta za darmo. Oprócz tego klient może zawsze liczyć na pomoc prawną. Każda firma, pośrednik kredytowy, prawnik czy instytucja lub inwestor są przez nas szczegółowo weryfikowane, co zapewnia bezpieczne procesowanie w każdej sytuacji.

Istnieje kilka czynników, które należy wziąć pod uwagę wybierając jedno z trzech rozwiązań. Posiadasz majątek? Upadłość konsumencka osób fizycznych wiąże się ze spieniężeniem majątku, oddłużanie i konsolidacja nie. Jeśli majątku nie posiadasz, masz długi powyżej 100 tys. zł, komornika, kilkanaście chwilówek i kredytów - zarówno oddłużanie jak i upadłość konsumencka może być rozwiązaniem dla Ciebie. Warto wiedzieć, że przy ogłoszeniu upadłości spieniężenie np. mieszkania, nie oznacza to jednak, że zostaniesz bez dachu nad głową – z sumy uzyskanej ze sprzedaży nieruchomości możesz otrzymać kwotę, która pozwoli Ci wynająć mieszkanie w tej samej lub sąsiedniej miejscowości na okres od 12 do 24 miesięcy.

Oddłużanie i konsolidacja chwilówek są procesami stosunkowo krótkimi, upadłość wiąże się z kilkumiesięcznych oczekiwaniem na postanowienie sądu. Ważne: wysokość miesięcznych spłat w każdym z trzech rozwiązań zostanie dostosowana do Twoich możliwości finansowych. Jednocześnie sąd określi, jaka część Twoich zobowiązań zostanie umorzona, gdy wywiążesz się z nałożonego obowiązku. Nie wiesz, na które rozwiązanie się zdecydować, ale wiesz, że masz mało czasu na wyjście z długów? Wypełnij powyższy formularz, nie musisz zaznaczać, które rozwiązanie preferujesz, albo zaznaczyć wszystkie 3. Doradzimy podczas rozmowy telefonicznej. Pomożemy Ci w każdej sytuacji.